Admin

Skriv ut| Vis alle emner| Skriv ut alle emner| Funksjoner Mobile Edition

Admin

"Admin" inneholder oppsett og innstillinger som gjelder alle brukere i organisasjonen. Dette er normalt funksjonalitet som ikke alle ansatte bør ha tilgang til og som oftest bør hele menyen settes usynlig for "vanlige brukere" via Admin - Tilgangskontroll. Under "Admin" finner du bl.a.
  • Globale innstillinger for XS Office (bl.a. valuta og mva)
  • Brukerkontoer, brukergrupper og ansatte
  • Setting av tilgangsrettigheter for brukergrupper
  • Registrering av avdelinger og avdelingskontorer
  • Registrering av kategorier (for eksempel bransjer, firmakategorier og tilstedeværelsesalternativer)
Innledning
Min side
Organisasjon
Meldinger
Samhandling
CRM
Prosjekt
Timer
Dokumenter
Handel
Admin
Globale innstillinger
Logo
Brukerkontoer
Brukergrupper
Tilgangskontroll
Tilgangsliste
Ansatte
Brukere vs ansatte
Avdelinger
Avdelingskontorer
Tilstedekategorier
Prosjektgrupper
Firmakategorier
Bransjer
Sakskategorier
Sakskilder
Timearter
Dokumentkategorier
Salgsregioner
Selskapsformer
Nummerserier

Timeregistrering, prosjektstyring, faktura og CRM på nett

Fri etablering + Ingen bindingstid = Liten risiko
Nå også med mobiltilpasset fullversjon

Prøv gratis i 30 dager
... eller bestill online fra nettbutikken