0.22 Innledning - Brukerstøtte
Dersom du har et problem i XS Office, har et ønske om ny funksjonalitet eller har et spørsmål om en faktura, kan du benytte en av supportfunksjonene.Den beste (og enkleste) måten å oppnå kontakt og sikre god saksgang er ved å benytte den integrerte supportfunksjonen i XS Office. Skriftlige henvendelser gir best dokumentasjon i ettertid. Dette sikrer også sporbarhet siden hver henvendelse får et eget saksnummer som kan benyttes for senere referanse.
Ved å bruke en av funksjonene under får du normalt svar i løpet av én dag.
1. Integrert supportfunksjon i XS Office
Den integrerte supportfunksjonen i XS Office lar deg enkelt opprette en brukerstøttesak med standardinformasjon om deg selv forhåndsutfylt. Her kan du også velge å sende en e-postkopi til deg selv slik at du har en kopi av henvendelsen for eventuell senere referanse.Supportfunksjonen aktiveres ved å velge "Kontakt oss" fra "Funksjoner"-menyen oppe til høyre i hovedvinduet for XS Office. Denne funksjonen kan normalt også nås ved å bruke hurtigtasten F9 når du er innlogget i XS Office.
Dette er den anbefalte måten å ta kontakt på.
2. E-post til support@xsoffice.no
Dersom du ikke er innlogget i XS Office eller ønsker å legge til vedlegg i henvendelsen, kan du sende e-post til support@xsoffice.no. Disse henvendelsene blir normalt konvertert til saker og tildelt saksnummer i løpet av én dag.Ulempen med dette er at e-poster kan bli forsinket eller komme bort på veien (for eksempel hvis de havner i spamfilter).