0 Innledning
Innhold
- 0 Innledning
- 0.1 Innledning - Hovedvinduet
- 0.2 Innledning - Startsiden
- 0.3 Innledning - Logge inn
- 0.4 Innledning - Logge ut
- 0.5 Innledning - Popup-blokkering
- 0.6 Innledning - Skrive ut informasjon
- 0.7 Innledning - Legge inn firmadata
- 0.8 Innledning - Personlige innstillinger
- 0.9 Innledning - Hurtigtaster
- 0.10 Innledning - Integrasjon i Outlook
- 0.11 Innledning - Integrasjon i Thunderbird
- 0.12 Innledning - Integrasjon i Office
- 0.13 Innledning - Påminnelser
- 0.14 Innledning - Søke i XS Office
- 0.15 Innledning - Importere data
- 0.16 Innledning - Eksportere data
- 0.17 Innledning - Komme i gang
- 0.18 Innledning - Oppstartsveiviser
- 0.19 Innledning - App på mobil/nettbrett
- 0.20 Innledning - Dialogboks for oppslag
- 0.21 Innledning - Bestilling og aktivering
- 0.22 Innledning - Brukerstøtte
Innledning
XS Office er en webbasert løsning for å forbedre samhandlingen og organiseringen i din organisasjon. Nøkkelinformasjon er tilgjengelig for alle medarbeiderne uavhengig av tid og sted.Med XS Office trenger du ikke lenger å investere i en hel rekke programvarepakker med ulike grensesnitt for brukerne, som eksempelvis ett for fakturering, ett for kunde- og salgsstøtte, ett for prosjektstyring, ett for timeregistrering og så videre. XS Office tilbyr alle disse og en rekke andre funksjoner fra ett og samme sted, og med samme intuitive grensesnitt for brukerne.
Hele løsningen er bygget rundt en visjon om én smart løsning for alle forretningsmessige behov med et enkelt grensesnitt mot brukeren som krever minimal opplæring. Målet er at bedriften enklere skal kunne knytte sammen alle prosesser gjennom å koble sammen ansatte, informasjon og arbeidsmetoder i ett felles system.
Multiplattform
En viktig målsetning med XS Office er at programvaren skal fungere likt på ulike maskinplattformer som Windows, Mac og Linux og at kravene til maskinvare skal være lave. Dermed kan XS Office også benyttes på relativt "gamle" PCer og i miljøer som for eksempel bruker både PC og Mac.XS Office er designet for å fungere i alle de 5 største nettleserne - Google Chrome, Firefox, Opera, Safari og Internet Explorer. Vi vet dessuten at brukere av XS Office bruker systemet på andre nettlesere - bl.a. Konqueror, Flock og SeaMonkey.
Tre versjoner
XS Office finnes i tre versjoner. Invoicing Edition, Professional Edition og Enterprise Edition. Hovedkarakteristikkene for hver av dem er som følger:- Invoicing Edition: Et godt valg hvis du kun vil bruke XS Office til å fakturere og ikke er interessert i timeregistrering, prosjektstyring, dokumentarkiv, e-post eller saksarkiv/helpdesk.
- Professional Edition: Inneholder komplett funksjonalitet foruten tilbud/ordre/faktura. Velges ofte av kunder som allerede har et eget system for fakturering som de er fornøyd med.
- Enterprise Edition: Inneholder all standardfunksjonalitet. Kan ses på som en hybrid av Invoicing Edition og Professional Edition.
XS Office også på mobilen
Hvis du er mye på farten vil du sette pris på XS Office gir deg mulighet til å ta "kontoret" med deg i lomma. XS Office tilpasses automatisk til din mobiltelefons skjermstørrelse. Dermed kan du for eksempel jobbe med kundedata direkte ute hos kunden istedenfor å vente til du er tilbake på kontoret.Du kan også installere XS Office som en app på hjem-skjermen på iPhone/iPad/Android.