CRM - Brukerstøtte

Skriv ut| Vis alle emner| Skriv ut alle emner| Funksjoner XS Office

2.6 CRM - Brukerstøtte

Brukerstøtte brukes for å effektivisere kundestøttesaker gjennom å loggføre alle hendelser (service, support, reklamasjoner og lignende). Enhver sak kan enkelt distribueres til ansatte i bedriften. På denne måten vil bedriften kunne bygge opp en stor kunnskapsbase som medfører bedre kvalitet, kortere svartid og reduserte kostnader. I visningsvinduet for brukerstøttesaker listes alle brukerstøttesaker med statusflagg, saksnummer, ansvarlig, dato, emne og firma. Alle detaljer rundt en sak kan hentes frem ved å klikke på emneteksten. Her vil du også kunne se eventuelle oppfølginger i saken. Som standard vises brukerstøttesakene listet opp etter saksnummer med nyeste sak øverst. I rullegardinen oppe til høyre kan du velge alternative sorteringer samt hvor mange du vil vise på hver side. Statuslinjen nederst viser antall treff samt navigeringsknapper for å bla side for side.

Min side
CRM
Alle firmaer
Kunder
Leverandører
Kontaktpersoner
Telefonsamtaler
Brukerstøtte
Timer
Handel

Timeregistrering, prosjektstyring, faktura og CRM på nett

Fri etablering + Ingen bindingstid = Liten risiko
Nå også med mobiltilpasset fullversjon

Prøv gratis i 30 dager
... eller bestill online fra nettbutikken